Podstawową ofertę stanowi opcja zakupu modemu EKO-LAN (podłączanego do sterownika monitorowanego urządzenia) wraz z Usługą Dodatkową EKONTROL+ , na którą składa się kilka form wsparcia dla użytkownika instalacji solarnej, pompy ciepła, czy też instalacji fotowoltaicznej. Usługa Dodatkowa EKONTROL+ może być odnawiana samodzielnie przez użytkownika na każdy kolejny rok. Możliwe jest nadzorowanie do 5 urządzeń w budynku przez jeden modem EKO-LAN.

Możliwy jest także zakup modemu EKO-LAN bez Usługi Dodatkowej EKONTROL+. W takim wypadku użytkownikowi zapewniony jest dostęp do systemu EKONTROL, jednakże bez rozszerzonego wsparcia .

Przy zakupie pompy ciepła PCCO SPLIT, zarówno modem EKO-LAN, jak i Usługa Dodatkowa EKONTROL+ pozostają bezpłatne w okresie 5 lat (okres gwarancji urządzenia).

Modem Eko-Lan do komunikacji
i obsługi urządzeń * 280 zł

netto

  • Zakup modemu EKO-LAN
  • Bieżący podgląd pracy instalacji
  • Zdalna zmiana nastaw sterownika
  • Archiwizacja danych na serwerze
  • Dostęp do wieloletnich statystyk

Abonament na Usługę Dodatkową EKONTROL+ ** 49 zł

netto / rok

  • DODATKOWO:
  • Zdalna usługa serwisowa dostawcy urządzeń
  • Wielokrotne zwiększenie częstotliwości transmisji
  • Zwiększona częstotliwość zapisu danych
  • Wysyłanie powiadomień mail + SMS

* Sterownik instalacji solarnych, pomp ciepła i instalacji PV.

** Cena usługi za pierwsze urządzenie. Opłata abonamentowa za podłączenie każdego kolejnego urządzenia wynosi 10 zł netto rocznie.

OPCJE RABATOWANIA

  • 20% na usługę dodatkową przy jednoczesnym zakupie modemu Eko-Lan i usługi Ekontrol+ na okres 12 miesięcy.
  • 20% przy przedłużaniu aktywnego abonamentu usługi dodatkowej Ekontrol+ na okres 12 miesięcy.

DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z USŁUGI DODATKOWEJ EKONTROL+

Standardowy bieżący dostęp do systemu EKONTROL pozwala śledzić w czasie rzeczywistym pracę nadzorowanego urządzenia za pomocą przeglądarki internetowej. Usługa Dodatkowa EKONTROL+ pozwala w pełni wykorzystać możliwości jaką daje zdalny nadzór pracy systemu ogrzewania, chłodzenia budynku czy podgrzewania ciepłej wody użytkowej, jak również na inteligentne zarządzanie energią wyprodukowaną z paneli fotowoltaicznych. Przede wszystkim jednak użytkownik zyskuje stałe wsparcie techniczne ze strony pracowników firmy Hewalex. Wsparcie obejmuje nie tylko reakcję na ewentualne nieprawidłowości lub awarie, ale także doradztwo w zakresie optymalnych nastaw sterowników urządzeń dla uzyskania jak najwyższego poziomu komfortu użytkowania przy jak najniższych kosztach eksploatacyjnych.

Transmisja danych odbywa się wielokrotnie wyższą częstotliwością, co zwiększa szybkość reakcji nadzorowanego urządzenia na wprowadzane dane, zwiększona zostaje również ilość zapisywanych na serwerze danych. Użytkownik zyskuje także wprowadzane na bieżąco nowości i aktualizacje w ramach Usługi Dodatkowej EKONTROL+.


Formularz kontaktowy

Jeśli nie jesteś pewien z jakiej oferty skorzystać, lub potrzebujesz pomocy, wyślij do nas wiadmomość email lub zadzwoń:

Nasza Firma

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Słowackiego 33, Polska
  • Telefon: (+48) 32 214-17-10
  • hewalex@hewalex.pl

Godziny Pracy

  • Poniedziałek - Piątek   8:00 - 16:00
  • Sobota - Niedziela   Zamknięte